Friday, November 12, 2010

Pokok Manik Bonzai Merah Hitam

entry kali ini nak share pokok manik bonzai yang pertama sekali saya buat. Warna yang saya pilih ialah warna merah dan hitam. dawainya warna gold. Pokok manik bonzai ini masih menjadi koleksi saya dan diabadikan di atas meja sudut ruang tamu rumah saya. menggunakan teknik basic je.. semua orang buat punya. sebenarnya, saya nak upload tutorial untuk teknik basic tapi masalah tenet ni la pulak..line so slow. Insyaallah , kalu ok, sehari dua saya akan uploadkan. pokok manik bonzai ni boleh dikategorikan sebagai pokok besar.Gambar tak berapa cantik sebab menggunakan kamera fon.


masih dalam simpanan.. pokok manik bonzai sentuhan pertama.


closed up pokok manik bonsai dengan menggunakan teknik asas sahaja.

closed up



inilah keseluruhan pokok manik bonsai merah hitam







No comments:

Post a Comment

Tutorial