Monday, January 24, 2011

Pokok Manik Bonsai - Strawberry...

Assalammualaikum... entry kali ini saya nak share lagi mengenai pokok manik bonsai... iaitu pokok manik bonsai strawberry. Inilah yang pernah saya katakan bahawa pokok manik strawberry pun cantikkan. Tapi ingin saya nyatakan disini bahawa pokok manik strawberry ni bukan saya yang buat tetapi sasya jumpa semasa melayari internet dan saya memang berhajat nak buat. Insyaallah , saya akan buat jugak sebab tekniknya saya dah pelajari dan saya akan kongsikan disini untuk sesiapa yang berminat. Foto kat bawah ni hanya ingin dikongsi dengan kawan2 bahawa memang cantik dan halus sangat seni buatkannya... saya memang suka sangat. Nanti nak wat juga satu, walaupun pokok yang kecil sahaja. Apa kata sesiapa yang berminat cuba dulu buat... saya nantilah...





No comments:

Post a Comment

Tutorial