Tuesday, February 8, 2011

GEGAR 1000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

Hari ini terasa teringin nak makan atau masak jadi saya menjelajah ke blog kak ummi yang sememangnya pandai masak dan sedap sangat. Resepi kak ummi yang paling sedap yang pernah saya cuba ialah  kek oren moist.. sedap tul lah.. Hari-hari saya asyik buat pokok manik.. apa kata saya sebut pasal makanan la kali ni.. kalau ada yang berminat nak jugak digegarkan blog oleh ben ashaari ni.. cara nya mudah sahaja iaitu :-



  1. LETAK HEADER BEN ASHAARI BLOG
  2. TAJUK GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI dan linkkan ke entri ini !
  3. Tulis SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??
  4. Tinggalkan url anda diruangan entri ini ..
TUTUP : 8 / 2 / 2011 , tepat jam 6 petang ... Bagaimana ? Berani ??



2 comments:

  1. Semangat 'bergegar' dalam dunia blogger...
    good luck!

    ReplyDelete
  2. dtg gegarkan blog ni :)
    feel free,visit my blog lak :)

    ReplyDelete

Tutorial