Friday, March 11, 2011

Pokok Manik Bonsai .... Pokok Oren .. merah

Rasanya dah lama tak updatekan blog ni , sepanjang bulan Mac ini. Namun yang demikian, bila mana ada kelapangan.. insyaallah.. updatekan blog.. walaupun blog ni nampak tak update tetapi xtvt membuat pokok  manik bonsai masih dan tetap berjalan lancar. Sebenarnya, blog ini sentiasa direview cuma nak upload photo berkenaan dengan manik sahaja yang belum kesempatan tambahan pulak line internet pulak wat hal.. very slow. Alhamdulilah, kali ni line pun dah ok , masa pun free sikit.. nak share mengenai pokok manik bonsai yang telah lama disiapkan dan telah pun diambil oleh tuan punya pokok ini. Jadi saya sharekannya disini. Semoga semua yang berminat dapat menghasillkan pokok manik bonsai ini dimasa akan datang. Pokok manik ini mempunyai 14 ranting, 14 buah dan setiap ranting mempunyai 14 keping daun. Harga jualan ialah RM350.00.  Anda berminat? boleh buat sendiri jugak.....


pokok manik secara keseluruhannya


pokok manik dan pasunya

 yang ni pulak.. closed up je

1 comment:

  1. salam sis saya berminat nak buat sendiri bonsai ni tapi tak tahunka buat buahnya saya harap sudi kiranya sis berkongsi dengan saya cara buat buah oren ni.. jika sudi email kanlah tutorial ke alamat email sya zali_abdullah@yahoo.comatau boleh follow saya di blogspot : zahazaly.blogspot.com

    ReplyDelete

Tutorial