Wednesday, May 11, 2011

Gubahan Pokok manik bonsai.. satu evolusi...


assalammualaikum dan salam 1 Malaysia kepada semua pengunjung setia blog saya ini. Entry saya pada kali ini lebih untuk kongsi mengenai pokok manik bonsai yang boleh diaplikasikan dengan pelbagai cara dan bentuknya. Walaupun menggunakan teknik asas membuat pokok manik bonsai tetapi hasilnya adalah meletup. Sebenarnya , gambar pokok ini saya terjumpa semasa saya mencari sesuatu di internet, nampak cantik jadi saya kongsikan disini. Oklah, lagi satu perkara ialah saya ingin memohon seribu kemaafan kepada kawan2 yang telah menghubungi saya untuk bertanyakan mengenai pokok manik , kerana bukan saya tidak menjawab call tapi fon saya bermasalah. so insyaallah lepas ni ok dah. sekiranya ada apa2 pertanyaan, boleh juga emailkan kepada saya, insyaallah saya akan jawabkan. Semoga anda semua diberkati Allah dan selamat mencuci mata dengan pokok manik bonsai kali ini. Wassalam.



cantikkan.. gubahan dan susunannya...

 yang ni pun sama jugak.. cara susunan yang berbeza

4 comments:

  1. Suka sangat gubahan yg kedua. Nak belajar step by step. Mcmana ye?

    ReplyDelete
  2. macam mana mo blajar buat manik ne kak??lawa juga...:)

    ReplyDelete
  3. salam...saya berminat sangat dengan gubahan akak ni ..cantik sangat...saya nak belajar..mcmmane yer?saya kol bnyak kali tp x angkat...sy x jumpe no phone org lain dah yg bole ajar saya... apapun tk..

    ReplyDelete
  4. klau bole cik su hubungi saya.nama sy sarina.ni email husban sy.

    ReplyDelete

Tutorial