Thursday, May 26, 2011

Pokok Manik Bonsai ... TRIO CUTE

Assalammualaikum dan saya kembali lagi seperti yang dijanjikan....saya dah siapkan pokok bunga manik bonsai .. pokok yang mempunyai 3 kuntum bunga yang berwarna merah, kuning dan jugak light purple. Bersaiz kecil dan sesuai untuk anda yang ingin menghiasi meja komputer atau pun di sudut meja solek, tetapi pokok ni menghiasi meja pejabat Cik din.Hari ni , masa pergi keluar lunch. saya ada terjumpa seorang kakak yang sangat cantik, luaran dan dalaman yang sama cantiknya. baik sangat.. ada beberapa perkara yang dinasihatkan tadi sememangnya amat berguna buat diri saya... membakar semangat.. terima kasih kak raudhah , yang merupakan seorang peguam... thanks. Kepada anda yang berminat nak order , pun boleh gak bagi tau nak bunga warna apa... then, berapa kuntum..leh gak.atau nak wat sendiri pun leh gak....tapi ianya memang cantik, berkilat dan tahan lama. Just cuci dengan air, guna semula...

harga ; Rm 100.00 ( termasuk pos ke tempat kediaman)
- 3 kuntum bungan ( saiz kecil dan besar)
- ditanam dengan simen dan diletakkan dengan batu kecil.
- mempunyai daun-daun ( lebih kurang 21 daun)
- ketinggan anggaran 20cm.
- Cara pembelian : inform saya.


Bunga manik...order jangan tak order



pandangan sisi

No comments:

Post a Comment

Tutorial