Tuesday, September 13, 2011

Pokok Manik Bonsai.. comel ummi latifah

Salam 1 Malaysia..Saja saya updatekan blog saya pada hari ni nak bercerita berkenaan pokok manik jugak lah.. yelah, kalau tak bercerita hal2 manik ni, tak best pulak. macam ni, masa saya bertugas dekat Ipoh dulu, saya masih aktif membuat pokok manik ni dan ada seorang staf yang bekerja bersama ni pun minat gak ngan pokok manik ni. Jadi dia pun belajar mengenai membuat pokok manik melalui blog saya. oleh yang demikian, apabila siap je pokok manik, dia pun tunjukkan hasilnya.. Wah, teruja jugak saya tengok sebab dia boleh buat sepohon pokok manik yang comel hanya melalui tutorial yang saya berikan. Jadi dikesempatan ini, saya akan sharekan pokok manik yang dihasilkan oleh ummi latifah... tengoklah hasil kerja tangan ummi latifah..

Walaupun pertama kali buat, namun hasilnya tetap menarik kan..


pokok manik ni mempunyai beberapa bentuk manik dan warnanya.

No comments:

Post a Comment

Tutorial