Wednesday, November 16, 2011

Bunga Telor Teddy Bear.. ada manik.. semestinya manik

Aduh, akhirnya dapat jugak saya mengupdatekan tutorial mudah untuk semua kawan2 blog yang suka manik macam saya ni..... namun yang demikian, saya sebenarnya tengah menyiapkan bunga telor teddy bear untuk perkahwinan kawan/ housemate saya... si Farrah Salwa , untuk abangnya... yang akan melangsungkan perkahwinan pada awal Disember 2011 ini... malam ni mengantuk sangat , sebab petang tadi seharian carikan teddy bear dekat padang besar, jumpalah yang cute mute ni... sambil mencari manik, tetapi tidak memenuhi citarasa, jadi beli teddy bear jelah...memandangkan mengantuk sangat, so sempat buat 3 je.. tapi nak kongsi jugak dekat sini... pokok bunga telor ni, tapi saya tambah manik sikit je... nak kongsi bersama.. selamat mencuci mata....


saya cuma letakkan tengahnya dengan manik... warna bunga sakura


manik bentuk bunga


No comments:

Post a Comment

Tutorial