Tuesday, February 7, 2012

Pokok Manik Bonsai... cornation Oren

Salam kepada semua pengunjung blog akudanmanik. Hari ni, saya nak kongsikan pokok manik bonsai bunga cornation , warna kuning dan oren.. , yang ini telah pun diorder oleh seorang customer daripada Kangar, harap dia akan suka.

Semalaman saya tak tiduq kerana tengah editkan tutorial cara2 nak buat buah anggur tu, bukannya apa, sebab gambar tu banyak mengelirukan.. step2 tu susah nak bagi fahamkan tapi saya akan cuba buat jugak untuk tatapan semua peminat bonsai macam saya ni..

oklah, tak perlu untuk bercerita panjang, saya harap ramai orang suka bunga2 kecil ni.. sekarang ni tengah siapkan pokok bunga cam orkid berdarah ( ala-ala orkid dalam crita anaconda tu lah) .pokok yang sangat besar dan menggunakan manik stone.. apabila siap saya uploadkan ye.

SE:LAMAT MENCUBA



Harga jualan RM30.00


sesuai jika dijadikan hadiah sempena harilahir, hari guru , hari ibu dan lain-lain.


closed up ... manik pada bunga.

No comments:

Post a Comment

Tutorial