Monday, February 6, 2012

Pokok Manik Bonsai... cornation Purple

Assalammualaikum, salam sejahtera semua pengunjung blog ini.. kali ini entry nak share mengenai pokok manik bonsai... bunga cornation purple... comel bunganya tapi nak buat dia sangat susah sikit sebab ianya 3 layer.. layer pertama warna merah ngan purple , layer 2 purple dan layer ke-3 pun warna purple gak.. menggunakan tali tangsi untuk membentuk bunga ni.. actually nak tunjukkan cara-cara membuat di dalam blog ni, tapi takut tak  faham...

sebenarnya, selain daripada menjual pokok manik bonsai yang dah siap, saya bercadang untuk mengajar dan menjual manik-manik ni sekali.. sekiranya anda berminat dan berada berhampiran dengan tempat tinggal saya, so boleh sms saya dan datang ke rumah untuk belajar..... manik boleh beli ngan saya dan ajar percuma sahaja.semua jenis patern yang ada, dan juga cara membentuk , maknanya saya akan ajar dari A to Z.. cam tu lah...

Untuk bunga cornation yang color pink saya tengah siapkan untuk pokok bonsai yang besar . anggaran bunganya 85 kuntum ( tengah buat 70 kuntum), daun 170 keping ( tengah buat 75 keping), daun kecil 100 keping cam tu ( langsung tak buat lagi).. memang sangat cantik.... nanti siap saya uploadkan... bagi sesiapa yang berminat boleh belajar ngan saya... ...

oklah... cuci mata dulu ya... pokok ni memang comel... pokok warna oren... dalam proses. tempahan daripada customer kangar perlis.


arrangement pokok bunga ni cam ni lah.. sesuai untuk dijadikan hadiah Hari Ibu atau Hari Guru...


Harga berpatutan.. RM30.00 sahaja


closed up.... menggunakan daun jenis stone..

No comments:

Post a Comment

Tutorial