Monday, February 27, 2012

POKOK MANIK BONSAI.. HIJAU

Salam semua.. kali nak share something about pokok manik bonsai .. hijau.. 2 tone colour... yang ni konsepnya memang pokok berdaun sahaja.. maknanya tak dak bungalah.... saya suka3x pokok ni sebab nampak cam pokok manik bonsai yang real...macam batu jed pun ada gak.. suke3x......sebab dahannya jugak dibuat dengan dawai coklat... oklah jangan lupa layan je...line tenet ni tak ok.. esok saya try letak pic closed up sikit...

Pokok ini memerkuan 73 ranting dan 14 batang dawai untuk dahanya tu.. so cuba tengok.. basic teknik je.. tapi gubahannya tu je yang lain sikit...

TARA....




Harga Jualan RM 180.00



closed up dekat sikit... orang kata macam jed je...



closed up batang pokok manik ni...


SELAMAT MENCUBA

1 comment:

  1. Salam... Kak, saya nk tanya.. mana nak beli Manik2 ni... email saya pls. tq kameliacassandra@gmail.com

    ReplyDelete

Tutorial