Tuesday, February 14, 2012

Pokok Manik Bonsai .. Orkid Berdarah( Anaconda)

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Semalam saya dah post kan tutorial berkenaan bunga cornation dan saya harap boleh follow dan fahamlah ya.. Hari ni , saya nak uploadkan gambar pokok manik bonsai Orkid Berdarah macam crita Anaconda tu... actually, housemate saya si Ami tu yang nak bagi nama ni... sebab bunganya sangat merah. dan untuk pengetahuan rakan2 semua, pokok ni lah yang paling senang nak buat sebab caranya memang senang sahaja. oklah , apa2 pun , just layan je...

berminat nak buat sendiri , set ini pun ada dijual jugak.....beritahu saya dan saya akan maklumkan harga set tu ye.....sangat  mudah dan senang.. Hasilnya mengancam... pokoknya saiz besar.


Layan.......


ini lah pokok nya

HARGA JUALAN : RM 350.00




SELAMAT MENCUBA

No comments:

Post a Comment

Tutorial