Tuesday, March 6, 2012

Dawai pokok bonsai untuk dijual, jualan penghabisan stok

Assalammualaikum dan salam semua.. hari ni just nak bagi tau kepada sesiapa yang berminat nak beli dawai manik pokok bonsai bolehlah beli ngan saya je.. ramai yang tanya saya tentang dawai ni, kebanyyakkan dawai yang dibeli suka pecah pembalutnya tu, so yang saya selalu gunakan tak pecah tetapi ok je. Tadi Kak Ina pun mai beli ngan saya dengan pelbagai warna dan saya berkongsi ilmu nak buat gelang tangan dan kerongsang ngan  kak ina.

Terdapat pelbagai warna , yang ni je warna yang ada dalam stok saya :-

Warna purple, hijau, gold, silver , coklat, merah... untuk warna pink dan biru dah habis stok , kena tunggu stok baru..

Harga : 1 ikat RM8.00 ( 50 pcs)





10 comments:

  1. kak,saya nak tempah dawai kat akak la..warna gold,coklat n hijau..

    ReplyDelete
  2. Boleh... boleh tak bagitau kat kak , kuantiti yang nak dan warna.. sbb kak boleh check stok dawai ni... dawai ni memang tak pecah dan elok sbb akak pun menggunakan dawai ni utk semua pokok manik yang akak buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak,sy nk tmbah wrna silver n merah jg..sume color sy nk 2 ikat.blh ye kak..ssh btul nk cri dawai ni..

      Delete
    2. anayilito nak warna hijau, coklat, gold, silver dan merah : semua 2 ikat.

      maknanya 10 ikat utk 5 warna kan.
      Harga : 10 x RM8.00 = RM 80.00 plus RM 7.00 utk kos pos

      Total : RM 87.00

      Delete
    3. anayilito : nanti sms kan alamat ye.. kalau ok semua, kak su leh dah poskan dlm minggu ni atau ahad ni..

      Delete
  3. salam, saya nak beli dawai pokok bonsai nie. ade lg tak?

    ReplyDelete
  4. sy berminat dan boleh emailkan sy untuk berurusan limini81@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Saya pun berhajat nak beli...no wassap saya...01129226602..mohd rejal..kuala krai kelantan

    ReplyDelete
  6. boleh bagi no tel kah sebab sy pun berminat mahu beli and ini no whatsapp sy 010-2191041

    ReplyDelete

Tutorial