Tuesday, October 23, 2012

Pokok Cherry Kembar

Assalammuaalaikum.. selamat pagi.. hari ni saya dah siapkan sepasang pokok manik cherry yang ditempah oleh seorang customer daripada Kangar, Perlis... Kak Moni minta buat sepasang.. baru je selesai bagi kat kak Moni.. tak sabaq nak letakkan kat rak rumah dia....

Lepas tengok sepasang pokok ni, kak moni nak tempah lagi sepasang plak... ok je tapi saya nak siapkan tempahan kak munirah dulu.... sempat sebab nak pada bulan November nanti...

Disamping tu , saya juga dalam menyiapkan gubahan bunga baru... tunggu kemunculannya...

Selamat menjau mata ye...



Harga Jualan : RM40.00 / sepasu
 

No comments:

Post a Comment

Tutorial