Sunday, October 21, 2012

Pokok Manik Hitam Putih

Assalammualaikum... selamat pagi semua... semoga pagi ni kita dapat memulakan tugas/ kerja harian/ apa saja xtvt dengan penuh keberkatan... emmmm, pagi ni, rasanya nak share sikit dengan semua pokok bonsai warna hitam, putih dan merah...

Kadang kadang bila nak design pokok ni... apa yang memeningkan kepala ialah warnanya... asyik2warna merah, pink, purple je.. dan warna yang telah direquest oleh customer. tapi pokok ni saya buat mengikut kehendak dan citarasasendiri sebab semuanya bukan sahaja dibuat bila ada permintaan sahaja tapi saya buat untuk jualan.

Bunga hitam, putih dan merah ni saya siapkan 2 bulan yang lalu, dan diletakkan dibahagian depan rak, dan ada customer yang berkenaan ... so dah pun dijual. customer ni kata nak yang unik sikit... dan sangat gemar warna hitam dan putih...

oleh itu, pokok manik ni sesuai dengan apa warna pun asalkan kita rasa suka/ happy... tu yang pentingkan...

so.. layan je..

Method : basic je.. cuma ranting tu saya buat 3 cabang je...


pokok ni saiz comel je.. saya buat...

Harga Jualan : RM 50.00
 


closed up sikit ranting tu.. saya gunakan manik bulat je

No comments:

Post a Comment

Tutorial