Tuesday, November 27, 2012

Pokok Manik Rimbunan Purple

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua.... terima  kasih kepada peminat pokok manik yang pernah membeli bahan-bahan manik dengan saya selama ini. kali ini saya nak share lagi pokok manik yang baru sahaja saya siapkan dan dah pun dijual kepada seorang pelanggan dari sungai petani...

permintaannya ialah nak yang merimbun.. so jadi cam gini le...


YANG NI MASIH BELUM DITANAM 

YANG INI DAH SIAP DITANAM DAN SEDIA UNTUK DIJUAL

HARGA RM 95.00

Monday, November 5, 2012

Pokok Manik Vintage

Assalammualaikum dan selamat pagi kepada semua pengunjung blog... mmmm harini alhamdulilah dah pun sihat kembali dan mneruskan xtvt yang dah banyak hari tertungggak tu... harini rasanya tak nak tulis panjang2 cuma nak share lagi pokok manik yang lain dengan semua rakan sehobi ni...

pokok manik bonsai ala-ala vintage ni ramai sangat yang suka... semua pakai manik jenis kristal... menggunakan teknik yang basic sahaja... jom layan je dan selamat mencuba...


Ini adalah pokoknya

Harga Jualan : RM180.00


closed up ranting

ni pun closed up jugak


bahagian sisi


ini pun bahagian sisi

Tutorial